Service & Personeel

Het personeel van de villa zal zijn of haar uiterste best doen om uw verblijf zo prettig mogelijk te maken.
In villa Mimpi staan personeelsleden en een helpdesk ter beschikking, wij stellen ze graag aan u voor:

Ketut

Ketut is de huishoudster en kokkin. Ze zorgt voor uw eten, doet boodschappen, maakt de bedden op, doet de was, de afwas en zorgt ervoor dat dat het huis schoon en netjes is. Ketut maakt heerlijke Indonesische maaltijden en heeft zelf een boekje gemaakt met maaltijden waaruit u kunt kiezen.

Arik

Arik is de tuinman en zwembadman. Iedere ochtend, als u waarschijnlijk nog ligt te slapen, begint hij met het schoonmaken van het zwembad en het controleren en conditioneren van het water. Dit zodat u al vroeg en zonder onderbreking de beschikking heeft over het zwembad. De overige uren van zijn werkdag is Arik bezig met de tuin. Doordat de temperatuur op Bali aan weinig schommelingen onderhevig is, groeit en bloeit alles het gehele jaar.

Putu

Van ongeveer 18.00 uur tot 06.00 uur houdt nachtwaker Putu de wacht.

De helpdesk

De helpdesk-functie wordt verzorgd door Lovina Villa Property en staat onder Nederlandse leiding. Ongeveer drie weken voor uw vertrek naar villa Mimpi ontvangt u van hen een e-mail waarin zij zich aan u voorstellen en vragen naar uw wensen voor wat betreft het vervoer, inhoud ijskast en dergelijke. Een medewerk(st)er van de helpdesk komt meestal de dag na aankomst persoonlijk met u kennis maken en u informeren over de services die zij kunnen verlenen.